Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:06:07+02:00
Titlul poeziei este format dintr-o interjecţie şi un verb. "..." sugerează sentimentele de regret, tristeţe şi nostalgie ale poetului.
Titlul sugerează chemarea emoţionantă a pădurii dar şi ideea despărţirii nostalgice de copilărie.
Tot despre titlu
"," sugerează intensitatea sentimentelor de dor şi de iubire. "O, rămâi.." este o adresare directă încărcată de diverse sentimente care doresc să exprime în mod direct gândurile, comportamentul şi atitudinea poetului în poezie. Dacă doreşti îţi mai pot spune despre sentimentele dominante din fiecare strofă.
Nu,nu multumesc!!! mi-ai fost de mare ajutor
Cu plăcere. Oricând. Dacă mai doreşti ceva la această poezie, să îmi spui; te ajut cu plăcere! :D
Scuze pentru repetiţie..
2014-11-10T16:06:16+02:00
Eu cred ca semnificatia titlului poeziei este:
Deoarece anii trec Mihai Eminescu vrea copilaria inapoi. Vrea ca soaptele padurii sa fie aceleasi , sa se joace cu copii prin mahala . Nu vrea ca sa isi termine copilaria si sa vina adolescenta . Deoarece o data cu adolescenta vine si responsabilitatea
1 5 1