Dar,de ce?
Procesul de reproducere a Pinguinilor Regali este unul extrem de interesant. Dupa ce vine primavara, iar penajul lor se schimba pinguinii sunt pregatiti pentru reproducere. La fiecare doi ani, femela face un singur ou pe care il da in grija masculului pentru doua saptamani. In aceasta perioada femela intra in mare pentru a se hrani, in timp ce mascului sta nemiscat avand grija ca oul sa nu pateasca nimic. Dupa ce femela se intoarce de pe mare, oul este ingrijit de ambii parinti, iar in aproximat
iar in aproximativ 8 saptamani apare puiul. Doar pasarile se inmultesc prin oua,mamiferele jnasc pui vii si se hranesc cu lapte
nasc*
pinguinu este pasare

Răspunsuri

2014-11-10T16:03:35+02:00
Pinguinul este mamifer


Pinguinul este mamifer nu pasare
mamifer
pInguinul este pasare deoarece se inmulteste prin oua
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:03:41+02:00
Pinguinul este mamifer,deoarece naște pui vii.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
Pinguinul este mamifer deoarece nu zboara naste puii vii si poate inota pe cand pasarea poate zbura nu poate inota si naste si ea puii vii
Sper cate-am ajutat!
Bafta!