Explica de ce sunt pleonastice urmatoarele imbinari:
a)rodnic si fructos
b)mijloace mass-media
c) un triunghi cu 3 unghiuri
d) tricicleta cu 3 roti
e)legiferata de lege
f)interactiune reciproca
g)a revedea din nou

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:04:54+02:00
Sunt pleonastice pt ca au acelasi sens , sunt sinonime. 

esti sigur pe acest raspuns
Nu stiu daca trebuie sa scrii la fiecare in parte , pt ca toate au acelasi sens, de ex : a revedea din nou -daca revezi pe cineva , inseamna ca l-ai mai vazut inainte , deci nu mai trebuie sa pui din nou . Ai inteles? :)
2014-11-10T17:50:36+02:00