Răspunsuri

2014-11-10T15:57:26+02:00
Campul lexical cuprinde cuvinte care sunt formate cu prefixe si sufixe de la cuvantul de baza.

Campul semantic este format din cuvinte care au legatura cu cuvantul dat
Corect! Asa este... Campul semantic adik cuvinte care au legatura cu cuvantul cerut (ex:iarna-sanie,zapada,etc...)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:01:16+02:00
Familia lexicala este alcatuita din cuvintele derivate prin conversiune de la cuvantul de baza ,iar campul lexical/semantic cuprinde totalitatea cuvintelor care provin din acelasi domeniu ca si cuvantul de baza  .