Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T21:40:49+02:00
And they lived happily ever after
and they lived (happy) ever after
nu fericit, fericiti
e corect cum am zis
da... este adevarat
daca stiam ca nu-i corect imi vedeam de treaba. E o expresie, trebuie luata ca atare
  • lex
  • Ambiţios
2014-03-05T21:45:14+02:00
And they lived ever after. Nu cumva trebuia ,, Si-au trait fericiti pana la adanci batraneti"?