Răspunsuri

2014-11-10T15:46:26+02:00
Felina- Familie de animale mamifere carnivore, cu corpul zvelt, mlădios, gâtul scurt, capul rotund, coadă lungă, cu gheare, din care fac parte pisica, leul etc.; (și la sg.) animal care face parte din această familie
 A examina- a cerceta a studia amanuntit ceva 
Sper ca te-am ajutat :) 
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T15:47:28+02:00
Felina=pisica, supla,gratioasa A examina= a cerceta,a studia, a investiga
Comentariul a fost şters
Ce facea motanul?
Limba felina...limba pisicoasa
Comentariul a fost şters
Este bun raspunsul?