1) in 400 grame solutie se gasesc 80 grame zahar .Ce concentratie procentuala are solutia?
2)in 500 kg solutie sunt dizolvate 75kg soda de rufe.ce concentratie procentuala are solutia?
3)ce cantitate de solutie de concentratie 15% se obtine prin dizolvarea a 60kg piatra vanata in apa?
4)ce cantitate de concentratie 4% se obtine prin dizlovarea a 2kg sare bucatarie in apa?

2

Răspunsuri

2014-11-10T15:49:53+02:00
2. ms=500 kg    c= md\ms . 100 =75\500 .100 c=15%
    md=75 kg 
  c=?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:21:58+02:00
1)ms=400
   md=80
c=?

c=
c=8000/400
c=20%

2)ms=500g
   md=75
c=?


c=7500/500
c=15%

3)c=15
  md=60
ms=?



ms=6000/15
ms=400g

4)c=4%
  md=2
ms=?
mapa=?



ms=200/4
ms=50
mapa=ms-md
mapa=50-2
mapa=48g
 Sper ca te-am ajutat! 
Inainte de-a incepe sa rezolvi scrie intotdeauna formulele,ca vei intelege mai bine!!!

mi le faci te rog?
din 500 g solutie de concentratie 20% se avapora 100g apa. ce concentratie procentuala va avea noua solutie obtinuta?
se amesteca 40 grame solutie de concentratie 10% cu 40 grame solutie concentratie 30% ,ce concentratie prcentuala va avea solutia obtinuta?
le rezolv si ti le trimit
1) c=12% md=60 ms=60*100/12 ms=6000/12 ms15g mapa=md-ms mapa=60-15 mapa=45g