Răspunsuri

2014-11-10T15:34:51+02:00
Te rog sa nu-l mai necajesti pe fratele meu
Sa-l facem sa plateasca petru faptele sale
L-ai convins sa mearga la cinema?
Ti-am spus sa ai grija!
La-ai umilit facindu-l sa se simta rau.
Asteapta-ma sa mergem impreuna acasa.
Intru-n tirziu el a aparut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T15:41:12+02:00
Te rog sa nu-l mai necajesti pe fratele meu.
Sa-l facem sa plateasca petru faptele sale.
L-ai convins sa mearga la cinema?.
Ti-am spus sa ai grija!.
La-ai umilit facindu-l sa se simta rau.
Asteapta-ma sa mergem impreuna acasa.
Intru-n tirziu el a aparut.
Cu ca-l nu am ştiut!
Sper că te-am ajutat!
2 5 2