Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T15:29:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
\boxed{10 \ kg = 10.000 \ g}
am uitat cum se rezola de 2 ani
e usor. un 1 kg are 1000 g
da, dar am uitat de acum doi ani si nu mai am nici scara
nu-i nimic . se mai uita lucrurile :) imoortant e ca ti-ai amintit.
important *
2014-11-10T15:30:44+02:00