Alcătuiți enunțuri în care verbele să fie la:
1. Persoana a II-a, număr plural;
2. Persoana I , număr singural;
3.Persoana a III-a, număr plural;
4. Persoana a II-a, număr singular.
Vă rog ajutați-mă ! Dau coroană :3

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T15:24:48+02:00
1.noi mancam inghetata.
2.eu ma joc in parc.
3.ele se plimba pe strada.
4.tu te duci la bunici azi?
1 5 1
2014-11-10T15:25:17+02:00
Voi cititi cartea care v-am dat-0?
eu invat la romana
colegii mei merg la film
tu mananci un mar?