Răspunsuri

2014-11-10T15:13:22+02:00
La scoala am invatat despre istoricul orasulul Beijing.
In sertar la bunica era un document despre istoria Romaniei.
Am gasit intr-o carte cronologia turnului Eiffel.

multumesc dar trebuia istoric
mai tarziu daca nu raspune nimeni imi dai cel mai inteligent raspuns?
nu ca ai gresit trebuia cu istoric si nu imi plac dar ori cum multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:13:30+02:00
Sora mea nu a stiut sa faca o propozitie cu cuvantul document.
Dim greseala am varsat apa pe un document foarte important.
Am vizionat un film istoric.
Am intrat intr-o alta cronologie a timpului.
cacofonia si propozitiile sunt asa...prea simple
Dar e bn ca e tot un raspuns
mersii e cel mai bun #Ssimona2154