Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-05T21:21:34+02:00
A.I____I
b.I____I____I____I____I
c.I____I____I
 Suma este 630 si vedem ca avem 7 parti egale deci putem afla o parte egala :
 630:7=90 ( nr, a )
 90x4=360 ( nr.b )
 90x2=180 ( nr.c )
Verificare : 90+360+180=630
ce se intampla vreau sa mai scriu o alta problema si nu pot sa trimit,de ce?
Nu mai ai puncte .
si ce rtebuie sa fac?
Poti sa faci puncte raspunzand la randul tau la intrebarile altora !
am inteles ,multumesc!
2014-03-05T21:24:47+02:00
Notam : a - primul nr.
             b - al 2-lea nr.
             c - al 3-lea nr.
a+b+c = 630
a= 4b
c= 2b
4b+b+2b = 630
7b = 630
b = 630 : 7
b = 90 - al 2-lea nr.
a= 4 x 90
a= 360 - primul nr.
c= 2 x 90
c= 180 - al 3-lea nr.
360+90+180 = 630

  Sper ca te-am ajutat !

1 5 1