Intr-o cutie sunt de 6 ori mai multe baloane rosii decat albastre.Mihai ia din cutie 3 baloane rosii .Acum in cutie au ramas de 5 ori mai multe baloane rosii decat albastre.Cate baloane de fiecare culoare erau la inceput in cutie? 2)Cate numere de 4 cifre se pot scrie cu cifrele 0;3;4 7 luate o singura data?

2

Răspunsuri

2014-11-10T15:15:37+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T15:16:54+02:00
1) baloane rosii = albastre*6
se iau 3 baloane rosii si rezulta ca 
baloane rosii = albastre*5
avem 6a-3=5a
6a-5a=3
a=3 adica baloane albastre la inceput 3 bucati
baloane rosii la inceput : 3*6=18 bucati
2) 3047, 3074, 3407, 3704, 3470, 3740, 4037, 4073, 4307, 4370, 4730, 4703, 7034, 7043, 7304, 7340, 7403, 7430 = 18 numere
2 3 2