Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T15:03:43+02:00
Intr-o casa sunt 2 copii .
Intr-un bloc s-a mutat o familie noua .
Intr-o clasa sunt 30 de copii
intr-un apartament sau mutat niste copii
  • Utilizator Brainly
2014-11-10T15:04:13+02:00
Intr-o dimineata,soarele stralucea .
intr-un batran stejat zaceau ghindele magice.
antr o seara ana a auzit glasul cartii de pe noptiera
intr un penar am multe creoane
nu imi mai trebue