Răspunsuri

2014-11-10T15:04:26+02:00
Mere,pere,rele.poze,fete,prize,carte,pete
scuze am uitat sa mentionez :sa contina e mic dar doar din literele invatate de mine si anume:a m u n i e
Comentariul a fost şters
esti clasa 1 a?
da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T15:05:28+02:00
Mie
mea
ea,eu,ie
nea
nene
Nae

asa e bine? am rescris
ce zici? fratele meu a uitat abecedarul si eu nu il pot ajuta acum ca trebuie sa plec
am scris mai sus cuvintele care ii treuiesc
da multumesc mult
cu placere