Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:53:47+02:00
Pai sa zicem ca numarul este a A:60=cât(c) rest 45 De aici facem teorema impartirii A=60×c +45 60 =4×15 45=15×3 Inlocuim si vine: A=15×4×c+15×3 de aici rezulta ca e divizibil cu 15 Sper ca ai inteles si te-am ajutat
6 4 6
2014-11-10T15:05:08+02:00
A:60=(c)  45 De aici facem teorema impartirii A=60xc +45 60 =4x15 45=15x3 Inlocuim si vine: A=15x4xc+15x3 de aici rezulta ca e divizibil cu 15 
1 5 1