Indentificati in exemplele date cuvintele compuse.
,,Bine-ai venit, Fat-frumos, zise ea...''

,,La trei duminci dupa San-petru,
soarele ploeia lumea in aur...''

''porniram la vale pe pdul mogosoaiei.''

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:50:37+02:00
Bine-ai, Fat-Frumos,San-Petru,Podul Mogosaiei
si sa dai exeple cu arfi prin aluturare fara cratima
primele 3 cu cratima ultimul prin alaturare
si al 4
am scris prin alaturare
2014-11-10T14:52:49+02:00
bine-ai, Fat-Frumos,San-Petru,Podul Mogosaiei
si sa dai exeple cu arfi prin aluturare fara cratima
Primele 3 cu cratima .. si ultimul prin alaturare .
Cred .
iar ai copiat Ana