Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:54:05+02:00
Notam elevii cu a,b,c

a+b+c = 200
a = 35+b
c = 45+b

35 + b + b + 45 + b = 200
80 + 3b = 200

De aici afli b si inlocuiesti in primele 2 relatii ca sa afli a si c .
1 5 1
2014-11-10T14:55:30+02:00
Notam elevii cu a,b,c

a+b+c = 200
a = 35+b
c = 45+b

35 + b + b + 45 + b = 200
80 + 3b = 200

POTI SA NOTEZI ELEVI CUM VREI TU NU CONTEAZA