Răspunsuri

2014-11-10T14:23:49+02:00
Titlul povestii "Iapa lui Voda" de Mihail Sadoveanu format din doua substantive comune evidentiaza subiectul in jurul care are loc actiunea.
28 3 28
In jurul caruia are loc actiunea:D
Dar in 15-25 rânduri ??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:39:03+02:00
Pai poti sa scrii asa titlul,,Iapa lui voda'' de M.Sadoveanu este sugestiv in raport cu continutul textului format din ...(din ce parti de vorbire este format) aceste ne indica obiectul/personajul ce este in centrul actiunii povesti lui...(am uitat cum il cheama pe ala care povesteste)
23 3 23