Răspunsuri

2014-11-10T14:10:55+02:00
Vulpea,lupul,iepurele,pisica,ciinele,Barza ,ariciul,veverita!!!

iele simt aproperia ierni
da
Ursul,vulpea,veverita,iepurele,oposumul,ariciul,sobolanul de bambus,soarecele de camp,sobolanul,pisica,cainele,bivolul,vidra.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:13:15+02:00
Pasarile calatoare
animalele care hiberneaza iarna
de ce raspunsul ei este cel mai intelegent???a scris 2 fraze si gata????
El le-a spus in general
pai trebuie listaaa!!!nu la general!
si ata e buna