La un concurs participa din fiecare clasa a patra cate 4 fete si cate 5 baieti.
Cati elevi participa in cele 3 clase a patra? Rezolvati prin doua moduri.

2
Si dau cel mai inteligent raspuns
astept calificarea pentru cel mai bun raspuns
din pacate la tine nu pre mia placut raspunsul

Răspunsuri

2014-11-10T14:00:36+02:00
3(4+5)=3*9=27 elevi
sau
3*4+3*5=27

Multumesc de ajutor dar cu intrebari prin doua moduri..
cati baieti partici la conscurs? cate fete participa la concurs. citi elevi participa in total la concurs?
prima metoda- citi elevi participa din fiecare clasa? 4+5=9 cati elevi participa din cele 3 clase?
dar trebuie 3 intrebari si calcule la o metoda si la alta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:05:42+02:00
1. Cate fete si cati baieti participa dintr-o clasa? 4+5= 9  2. Cati copii participa in total? 3x9=27                                                                        modul II-    Cati copii participa in total? (3x4)+(3X5)=27 copii
dar problema este doar cu o intrebare la fiecare mod?
numai la modul 2 e cu o intrebare