Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:11:44+02:00
De fiecare dată când  a venit toamna în țara noastră ,știam că plopul din fața casei mele își scutura  crengile. Așa mă avertiza el. Atunci eu îi luam ramurile în brațe și îi spuneam încetișor :- Cred că  ești  supărat, dar gândește-te că vom avea un anotimp care este al roadelor pământului.
Și tot așa,ca să-l mai liniștesc, îi spuneam că prietena lui,vrăbiuța , a luat o frunzuliță de pe jos cu care acum se juca.
Bietul plop mă privea cu mult drag ,spunându-mi :- Dacă vrei să iei și tu o frunzuliță,să știi că nu mă supăr!
2014-11-10T15:09:32+02:00
      In sfarsit a venit toamna. Frunzele se scutura, pamantul acoperindu-se de un strat multicolor. Este anotimpul roadelor bogate. Vara o privea cu invidie pentru acest lucru. Vom avea in sfarsit camarile pline. Bunica a luat hotararea sa faca mai multa dulceata anul acesta. Luam toate conservele si le asezam frumos in pivnita. De aici iei cate una cate alta pana trece iarna.
     Esti atat de frumoasa, toamna, draga! 
2 5 2