Ordoneaza alfabetic urmatoarele cuvinte : labirint,scoala,furtuna,fereastra,fascinant,dulap,incantator,armonie,haina,harta,beteala,cumparator,proiect.

2
Cum pun cel mai bun raspuns ?
pai, vezi ? :(
Da :(
pune intrebarile la mine pe privat ...macar sa simt ca merit punctele astea multe :)
:)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T13:43:01+02:00
Armonie
beteala
cumparator
dulap
fascinant
fereastra
furtuna
haina
harta
incantator
labirint
proiect
scoala

2 5 2
2014-11-10T13:49:38+02:00
Armonie, beteală , cumpărător, dulap ,  fascinant , fereastră , furtună  ,haină, hartă, încântător ,labirint ,proiect ,școală.
consoana ș este după consoana p în alfabet.
* la tine este o mica greseala, intra repede pe EDITARE cat mai poti ,, î'' este dupa litera ,,h''
mulțumesc,Motanudeea!
cpl :)