Răspunsuri

2014-11-10T13:31:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
89x90:2=
89x45=4005
asa stiu eu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T13:31:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se foloseste formula lui Gauss 1+2+3...+n=n(n+1)/2
0+1+2.....+89  =
89(89+1)/2=89*45=4005
1 5 1