Indentificati 3 verbe si precizati la ce timp sunt

Pe coaste ierburi spanzura nebune,
Valvoi de flori, salcami ies din uluci,
Duc tei adanci miresme in zabune
Si-i verde viersul mierlelor prin nuci.

S-amesteca in clocot firi si lume,
Foi bat in vant, aripi asteapta-n ou,
Sal nou pe ape-i lacul fara spume,
Rasfrangerea de salcii un ecou...

E primavara pana-n slavi... Si grele
De seva cerului tasnita-n nori,
Azurul infrunzeste randunele
Si zarile dau muguri de cocori.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T13:17:54+02:00
Ies- verb , modul indicativ, timpul prezent, persoana III, pl;
bat- verb, modul indicativ, timpul prezent, persoana III, pl
infrunzeste -verb , modul indicativ, timpul prezent, pers III,sg 
1 5 1
2014-11-10T13:44:21+02:00
1) spânzură - verb predicativ,conjugarea I ,modul indicativ,timpul prezent.
2) ies - verb predicativ,conjugarea a IV-a,modul indicativ,timpul prezent
3)( și)-i (verde) - i- înseamnă este - verb copulativ, conj. a IV-a modul indicativ,timpul prezent
4) e ( primăvară) - verb copulativ ,conj. a IV-a, indicativ ,timpul prezent.