Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T14:29:18+02:00
Pai le scri pe o foaie,le citesti de cat mai multe ori,si dupa incerci sa le zici singur/a si apoi daca le inveti pentru a nu le uita poti sa le repeti:dimineata cand te imbraci,la scoala in pauza,inainte de culcare..Sper ca te-am ajutat. :D
1 5 1
2014-11-10T15:04:25+02:00
Pai...le citesti din caiet,apoi le scrii pe o foaie......asa....pana crezi ca ai invatat....intelegi?
1 4 1