Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T12:35:44+02:00
La un concurs de biciclete s-au inscris 110 fete iar baieti cu 44o mai multi.Cati copii s-au inscris la concurs? 110+(110+440)=660 copii
2014-11-10T12:49:54+02:00
110+550=660 ( 550 vine din calculul din paranteze)

da da...dar el calculul voia?
da ce voia ??
cauta problema sau calculul ???
Problemă cautam. Vă rog nu vă certați. Vă mulțumesc amândurora.
:)))) nu ne certam!!! o zi placuta va doresc!