1.Scrie exercitiul care poate inlocui fiecare cerinta,apoi rezolva
a)La care numar am adaugat 536,daca am obtinut 803
b)La ce nr.am scazut 1107,daca am obtinut 325
c)Ce nr. Am scazyt din 1000,daca am obtinut 196

2.a) Ce nr am scazut din suma nr 374 su 926,daca am obtinut 518
b) ce nr am adaugat la diferenta nr. 2015 si 964 ,daca am obtinut 1247

Va rogg, ajutati-ma

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T12:23:50+02:00
1)
a) x+536=803
x=803-536
x=267
b) x-1107=325
x=325+1107
x=1432
c) 1000-x=196
1000-196=x
x=804

2)
a) (374+926)-x=518
1300-x=518
1300-518=x
x=782

b) x+(2015-964)=1247
x+1051=1247
x=1247-1051
x=196
1 5 1
2014-11-10T12:25:49+02:00
A+536=803   b-1107=325  1000-c=196 (374+926)-a=518   (2015-964)+b=1247