Calculati:
1) inversul numarului -0,357 este....
2) ecuatia 2x=0,5 are soultia.....iar 3x=0,6 are solutia....
3)daca 2x-1=2 atunci x=........
4) 20 % dintr-un numar este egal cu 5, atunci numarul este...

2

Răspunsuri

2014-11-10T11:09:18+02:00
1) 0.357
2) x=0.5/2 x=0.25
x=0.6/3 x=0.2
3) 2x=2+1=3 x=3/2

20% reprezinta a cincea parte din 100% adica din intreg deci nr. este 5*5=25
mss
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T12:16:05+02:00
1) inversul numarului -0,357 este 0,357
2) ecuatia 2x=0,5 are solutia 0,25.iar 3x=0,6 are solutia.0,2
2x=0,5
x=0,5:2
x=0,25

3x=0,6
x=0,6:3
x=0,2

3)daca 2x-1=2 atunci x=1,5
2x-1=2
2x=2+1
2x=3
x=3:2
x=1,5

4) 20 % dintr-un numar este egal cu 5, atunci numarul este 25
a-numarul
20%xa=5
1/5xa=5
a=5x5
a=25