Răspunsuri

2014-11-10T11:08:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A purta de grija cuiva.
a cara sacul cu merinde.
a transporta elevi la scoala.
a pacali pe cineva.
a pleca la tara.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T11:19:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu aduc bomboane la colegi
eu imi aduc aportul la ingrijirea clasei
eu aduc la infatisre cu tata

1 5 1