Răspunsuri

2014-11-10T10:34:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
DIFICIL=USOR    SATUL=COMUNA    ADEVARAT=FALS    A IEFTINI=A SCUMPI
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T10:39:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dificil = usor,lejer,facil
ura=iubire ,dragoste
satul=flamand
adevarat=fals
etern=trecator,temporar
egoist=marinimos,altruist
a ieftini= a scumpi
venetic=bastinas,autohton
citadin=rural
fertil= sterp,neproductiv,nefertil
4 4 4