Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-05T20:42:13+02:00
A.I____I
b.I____I____I
c.I____I____I____I
Suma este 744 si vedem ca avem 6 parti egale deci putem sa aflam o parte egala :
 744:6=124 nr. a 
 124x2=248 nr. b
 124x3=372 nr. c
Verificare : 124+248+372=744
2014-03-05T20:43:08+02:00
I = x
II = 2x
III 3x 
x+2x+3x=744 
6x=744
x=744:6
x=124

I=124
II=2 ori 124 =248
III 3 ori 124 = 372