Răspunsuri

2014-03-05T20:41:11+02:00
In ordăr  si so deat ( t cu limba intre dinti ) 
Eu ziceam cand vine vorba de o fraza cand pune "in order" si "so that"...stiu cum se citesc...ma refer la teoria de la "expressing purpose"
Aaaa , scuze !
Nu-i problema :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T20:44:00+02:00
In order  se foloseste ca si "ca sa"
so that se foloseste la final, cand trebuie sa ajungi la o concluzie
Si de exemplu am in tema asa : I studied hard last year. Pass my exams. Atunci cum leg fraza?
pai daca vrei sa zici ca ai invatat ca sa treci examenul zici I studied hard last year in order to pass the exam. Daca vrei sa zici ca am invatat mult anul trecut, deci am trecut zici i studied hard last year, so that i passed the exam
Multumesc :*
cu placere