Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T10:02:23+02:00
Fermecata, fermecatoare
tainica
misterios
zvapaiat
3 4 3
2014-11-10T10:33:34+02:00
Farmec- fermecător, fermecat ,nefermecător ( derivare parasintetică).
taină - tainic ,tăinuit , netăinuit ( ultimul e derivare parasintetică)
mister - misterios ,nemisterios 
văpaie - învăpăiat ( am citit într-o carte expresia "față învăpăiată de emoții ")
1 5 1