Răspunsuri

2014-03-05T20:36:33+02:00
A, b - nr cautate 4
a + b =935
2/3 x a=1/4 x b| : 2/3
a = 1/4 x 3/2 b
a = 3/2 b 
3/2 b + b = 935 (aducem la acelasi numitor -2 )
3b + 2b = 1870
5b = 1870 | : 5
b= 374
=> a = 935 - 374 = 561
5 2 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T20:40:31+02:00
A) |******||******||____|
b) |____||____||____||____||____||____||____||____|

A este tot un singur numar, am pus un spatiu mai mare ca sa reprezint doua treimi
B este de 4 ori segmentele cu *
in total ai 11 parti egale
935:11=85

deci a=85+85+85=255
b=85*8=680
6 3 6