Răspunsuri

2014-11-10T09:57:13+02:00
=2^a*2^b+2^b*2^c=40
2^b(2^a+02^c)=40
b=2
40=2^2*2*5
a=1
c=3
2^1+2^3=10

nu inteleg de ce 02^c.....
2^c
greseala de redactare . nu inseamna nimik
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T10:45:25+02:00
2^b(2^a+2^c)=2^3.5
deci 2^b=2³
si b=3
acum 
2^a+2^c=5 
ca sa fie egal trebuie sa avem
2²+2^0=5
deci a=2 si c=0
sau a=0 si c=2
perechile de numere sunt 
(a,b,c)
(2,3,0) sau (0,2,3)

10 4 10