Răspunsuri

2014-11-10T09:44:24+02:00
Personificari:primavara mama noastra/ vara ne incalzeste/toamna vorbeste/iarna pange cu fulgi de nea
comparatii: toamna ca o regina/iarna ca o craiasa/toamna multicolora/rece ca iarna
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T09:47:14+02:00
Personificari : 
 - vantul arunca vorbe grele 
 -  "mireasa cerului albastru " e dintr-o poezie 
 - zapada ne zambea siret ( adica gen eram nerabdatori sa iesim afara la zapada )
 - valurile marii ne cantau cu gasul lor dulce 

coparatii : 
- frunzele coborau dansand ca niste balerine 
- vantul trecea mai repede ca timpul ( adica ceva gen era foarte puternic, nu stiu ) 
 nu stiu asta e tot ce-mi trece prin cap ,si cu greu mi-a  trecut prin cap :))
sper totusi ca te-am ajutat putin , stiu ca nu sunt prea bune dar na , poate o sa-ti placa macar una :D  
multumesc si tie alex
He , ma bucur ca am reusit sa te ajut :) :D