Răspunsuri

2014-11-10T09:30:07+02:00
D=c1*4+2
d=c2*12+2
d=c3*15+2

[4,12,15}=60
M60={60,120,180,240,300,360,420,480,540.....}

in intervalul 200-500 se afla doare 240.300.420.480

d+2=240,300,420,480,360
d=d=240+2

d=302
d=482
362

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T09:42:41+02:00
200<500
x:4=c1(rest2)de unde rezulta x=4xc1+2/-2
x:12=c2(rest2)de unde rezulta x=12xc2+2/-2
x:15=c3(rest2)de  unde rezulta x=15xc3+2/-2
PENTRU CA AVEM ACELASI REST IL SCADEM DIN FIECARE RELATIE
X-2=4XC1 DE UNDE REZULTA X-2 E M4(E este apartine M4)
x-2=12XC2 DE UNDE REZ. X-12 E M12
X-2=15XC3 DE UNDE REZ. X-2 E M15
DESCOMPUNEM NUMERELE IN FACTORI PRIMI
4=2 LA PUTEREA A 2
12=2 LA PUTEREA A 2 X 3
15=3X5
[4;12;15]=2 LA A 2 X 3  X 5=60
X-2 E M60={60;120;180;240;300;360;420;480;540}
200<X<500/-2
198<X-2<498
X-2 E{240;300;360;420;480}/+2
X E {242;302;362;422;482}
SPER CA TI-AM FOST DE FOLOS!BAFTA