Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T09:31:14+02:00
Pupilele se dilata in functie de cantitatea de lumina. Cat timp persoana a stat in intuneric, pupila s-a dilatat(s-a marit) pentru a permite luminii sa intre mai bine in ochi. Dupa ce lumina este aprinsa, pupila se micsoreaza.
2 5 2
2014-11-10T09:32:32+02:00
     La intuneric pupila se dilata pentru a mari cantitatea de lumina ce patrunde in pupila (poate sa ajunga pana la 8 mm).
1 5 1