Răspunsuri

2014-11-10T09:21:11+02:00
La piata
Eu cu doru si Vlad mergem sa  cumparam mere si morcovi.
Doru luase 2 kg de morcovi si vlad fuge de colo colo sa ia mere doar ca nu gaseste merele.
Venise un camion cu mare din cluj.
Am alergat toti spre el si am luat primii merele si am plecat acasa.


2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T10:15:20+02:00
                         La piata
Intr-o zi ca asta,eu si tata mergem la piata pentru a cumpara fructe si legume.
La aceasta ora piata era plina de oameni: negustori si cumparatori.Sunt puse multe produse puse la vanzare,asa ca,vom trece la fiecare taraba.Dar nu este asa de simplu precum pare. Pentru a ajunge la o taraba la alta.....
8 4 8