Răspunsuri

2014-11-10T09:05:35+02:00
- relatia stransa cu natura
-eul liric se contopeste cu brazii , cu doina , cu sufletul omenesc
-poetul este plin de sperante
-atitudinea poetului este optimista
-starea sufleteasca este de dor
-contine imagini de pastel
-imaginile vizuale sunt cele nocturne
-metafora, personificatoare “Şi-adormipierdută-n tremurarea/ Oftării blânde din brădet” sau direct “acum în noapte”, constituind un cadru de relaxare
-punctele de suspensie la fiecare strofa



3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T09:08:32+02:00
imaginilor artistice:olfactive-Din fluier unde limpezi cad,cantare,mestera cantare.
imaginile vizuale compun un tablou al naturii nocturne cu ajutoru\ metaforei personificatoare “Şi-adormipierdută-n tremurarea/ Oftării blânde din brădet” sau direct “acum în noapte”, constituind un cadru de relaxare;

 imaginile auditive sunt redate de personificări “doina plânge”, “oftării blânde din brădet”