Răspunsuri

2014-03-05T20:27:01+02:00
A, b - nr cautate 
a-b=747
a: b= 6 r 37
D= I x C + R
a= bx 6 + 37
=> 6b + 37 - b = 747
5b + 37 = 747 |-37
5b= 710 |: 5
b= 142 
=> a = 747 + 142 = 889

9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T20:28:22+02:00
A-b=747
a:b=6,37
a=6b+37

D:I=C,R
D=CxI+R
D- deimpartit
I=Impartitor
C=Cat
R=Rest

6b+37-b=747
5b=747-37
5b=710
b=710:5
b=142

a-142=747
a=747+142
a=889
12 4 12