Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T08:19:26+02:00
Odihna pasiva(somn) suficienta adecvata vârstei; Odihna activa(relaxare)- plimbari cu bicicleta, rolele, excursii; Alimentatie echilibrata(sa contina toate principiile alimentare); Evitarea surmenajului nervos; Tratarea tuturor infectiilor.
16 4 16
2014-11-10T08:24:29+02:00
Sa se evite surmenajul
odihna la timp ,somn
relaxare ,intins in pat sau plimbari in aer liber
alimentatie echilibrata
9 4 9