Profesorul de geografie ne-a cerut sa facem un referat despre ceva inedit din india va rog cateva idei macar . Multumesc mult ! :)

2
obiective turistice (temple, Taj Mahal), bucatarie, imbracaminte, bijuterii, henna

Răspunsuri

2014-03-05T20:22:08+02:00
Ai putea sa faci despre un templu- am vazut ca acolo exista temple sunt sobolanii sunt hraniti periodic, si misuna nestingheriti, sau poti sa zici despre faptul ca acolo vacile sunt animale sacre si nu se taie, si umbra nestingherite pe strazi, sau poti sa zici de Gange, pt ca pe raul ala se ard mortii si tot acolo oamenii se imbaiaza, pt ca e considerat sfant. Asta mi se pare cel mai ciudat, si are legatura cu o apa.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T20:23:38+02:00
Poti sa scrii diverse:traditii,imbracamintea lor specifica(care mie una mi se pare extraordinara),bucataria lor(multimea ingredientelor ce le folosesc si pentru noroc,dragoste,sanatate nu numai pt manncare),teatru,dans,muzica,arta.