1.Puneti substantivele din paranteza la forma corespunzatoare.

Cintesti (munca) (camp) ca sa nu pieri de foame.
Mai bine sa lasi (copii) crestere buna,decat aur.

2.Selectati din urmatoarele parti de vorbire doar substativelecomune,aflate la numarul plural, si pe cele propii:strada, Mioara, el, incanta, gandeste, opt, trasee, Brasov, dine, tunete, flori, ger, Carpati, Arges, tractoare, canta.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-05T20:33:31+02:00
1  
             Cinstesti ( munca ) , ( campul ) ca sa nu pieri de foame .
             Mai bine sa lasi copiii cu crestere buna , decat aur .


2                
         la plural : trasee,tunete , flori , tractoare , dinee . 

         Substantive proprii : Mioara , Brasov ,Carpati , Arges . 


        Sper ca sa te ajute ! 

Comentariul a fost şters
Orcum
Multumesc
stefanrradu, dar nu cerea subst. proprii la plural?????????????????
lasa ca asta stiu s-o fac
2014-03-05T21:20:00+02:00
Cinstesti munca campului ca sa nu pieri de foame
mai bine sa lasi copiilor crestere buna,decat aur

mioara,trasee,brasov,tunete,flori,carpati,arges,tractoare.

3 4 3