Răspunsuri

2014-11-10T00:40:20+02:00
- in strainatate in general nu esti asa de protejat, de bine primit ca la tine in tara
- paine ti se pare mai amara decat cea de acasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T02:07:12+02:00
      Singuratatea, raceala strainilor te face sa te simti nedorit. Fiecare tara isi protejeaza oamenii iar ca strain esti privit cu neincredere, uneori cu ura ca le iei locurile de munca. Dorul de casa, de familie, de rude este cel mai crunt.
      Nicaieri nu te simti mai bine ca acasa, asa suna o vorba batraneasca.