Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T22:47:17+02:00
In baie s-a stins lumina.
din baie se extrag diferite minereuri.
2014-11-09T22:48:04+02:00
1.Merg sa-mi fac o baie.
2.La baie am o oglinda mare.
Omonimele sunt cuvinte care au aceeasi forma dar inteles diferit.
1.El si-a facut o iluzie despre mine. 2.Ii fac o aluzie lui Andrei.
3.Maria a pevenit incendiul. 4.Painea provine din mai multe alimente. 5.Eroare de calcul este gresita. 6. Filmul mi-a dat oroare. 7.Am inceput textul cu alineat. 8.Cubintele sunt aliniate. 9.M-am uitat pe orar sa vad ce ore am. 10. Profesoare ma ascultat la lectie orar
urmeaza urmatoarea intrebare
Indentificati omonimele din urmatorul text si explicati inetelesul lor:Muntii nosti aur poarta.,Noi cersim din poarta-n poarta.(folclor)
Omonimul ete poarta.1.Cand are sens ca poatra o imbracaminte sau altceva. sua 2.Cand are sens de poarta ca usa!