Răspunsuri

2014-03-05T20:24:53+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T20:30:58+02:00
Supinul arată din punct de vedere semantic scopul, provenienta si destinatia obiectului. Dacă aş da un exemplu: "[De fost], el a fost prezent, dar nu stiu ce a facut acolo." Acest exemplu, după formă, prep 'de' + participiul verbului 'a fi', pare a fi un supin. Dar, dpdv semantic, nu îndeplineste nici una din conditiile aratate mai sus. Prin urmare, concluzionez că 'a fi' nu are supin.
da ms
am cautat si eu si n-am gasit supinul cuvintului era
Cu placere!