Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T22:48:17+02:00
Istoria Uniunii Europene se bazeaza pe cronologia celor mai importante realizari ale Uniuni si institutiilor sale.
 sau
La scoala ne-a cerut un referat despre  Uniunea Europeana
2014-11-09T22:48:35+02:00
Scz pt mai devreme..abia dupa ce am raspuns am vazut comentariul pe care l.ai lasat. Enuntul este: Din Uniunea Europeana fac parte 27de tari.