Răspunsuri

2014-11-09T22:36:05+02:00
Cartea si calculatorul sunt 2 lucruri diferite.fiiecar are avantajele si dezaantajele sale.Calculatorul de exemplu are mai multe dezavantaje,imi primul rind ne disruge sanatate,dar ,in acelasi timp ne da raspuns la orce intrebare.Cartea pe cind este ,a fost si va fi mereu mai presus decit toate.doar cartea este prietenul nostru,a elevilor,a copiilor...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T02:24:36+02:00
Cartea si calculatorul

         
 In prezent exista tendinta de a se citi tot mai mult de pe internet in detrimentul cartii. Atata timp cat stii sa selectezi informatia, dupa parerea mea nu este un lucru rau. Cartea, deocamdata este o sursa mai sigura, dezavantajul ei este ca ocupa spatiu mult daca trebuie sa iei cu tine mai multe carti. Cu un simplu stick rezolvi problema mult mai usor si poti avea cu tine toata biblioteca.                          
         Calculatoarele de astazi au evoluat nu-ti mai strica privirea ca cele de la inceput. Cartile se prafuiesc si ne ocupa si putinul spatiu de care dispunem. Nostalgicii ar spune ca prefera cartea, ca doresc sa simta mirosul tusului. Dupa parerea mea in viitor vor fi tot mai putine carti in format clasic, pe hartie.
          Lumea evolueaza, inclusiv si cartea.
1 5 1